Post by rgonoladzocomp on Feb 16, 2022 15:33:37 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ RTS Siege Up! - Medieval War ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ RTS Siege Up! - Medieval War IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod meer bron ▞▞▞
▞▞▞ RTS Siege Up! - Medieval War 2022 version ▞▞▞
Het is het tijdperk van de rijken, maar uitgekleed. Ik zou graag sneltoetsen willen zien voor het selecteren van groepen troepen zoals op pc. Het zal het beheer ervan gemakkelijker maken.
Goede interface maar makkelijk te navigeren. Niet al te verwarrend, maar het is even wennen om alles met de vingers te doen.
Zeer plezierige pinautomaat. Heeft meer eenheden nodig, maar deze kunnen worden ontgrendeld als ik verder speel
Deze game was echt slecht, het was eerst goed, maar toen ik de moeilijkheid had op de laagste, hoe ik het ook probeerde, de reuzen waren gewoon aan de macht, ik kon fysiek niet genoeg toops krijgen om ze te verslaan, noch kon ik ze verslaan met strategie bc het spel is gewoon slecht genoeg dat strategie niet echt is😂, de troepen nemen bijna altijd de langste route en het is erg vervelend.
Ik ben dol op het spelen van dit spel. Maar het probleem is dat er wat meer kaarten en meer niveaus worden geplaatst. En zet alsjeblieft en orc-stam of Elf en ondoden, werk alsjeblieft samen en werk het bij. En ik vind dit echt geweldig, ik zal dit spel blijven spelen. dank je
Hij is niet de beste, maar het is oké
AI doet een miljoen dingen voor je. De besturing reageert ook niet op de belangrijkste momenten.
Het maakt niet uit of je de moeilijkheidsgraad verandert. Na het begin begin je bij de basis terwijl je tegenover twee vijanden staat die al zijn gebouwd. Wil je vals spelen wat portemonnee uitgeven. Dus als je download, veel succes.
Advertenties hebben het gedood.
StrikeFortressBox የእንቅስቃሴ nwnr
Medieval Dynasty - Digital Supporter Pack. 17 sep 2020 ... Sentience: The Android's Tale. 2 jun 2017 ... Holdfast: Nations At War - Collectors Edition.
Het is een eenvoudig rts-spel, maar veel beter dan veel andere mobiele "rts". Veel succes met de nieuwe projecten.
Waarom het veranderen om geld te grijpen. Alles wat deze game goed deed, heeft het verpest. Oude recensie: Wat een lekker verfrissend gevoel. Een echt spel in de app store. Geen add-watch-simulator. Iedereen zou dit spel moeten downloaden.
JE MOET NATUURLIJK EEN ADVERTENTIE KIJKEN OM HET SPEL OPNIEUW TE STARTEN EN TE STARTEN NIET DOWNLOAD
Het spel is oneerlijk.
Het is leuk voor de eerste week, maar dan wordt het gewoon saai je doet steeds weer hetzelfde Ik heb ook cheats gekocht en reclame gemaakt nadat ik het heb gekocht Ik verveelde het na een dag en je kunt niet eens een terugbetaling krijgen, ze doen het niet het spel wordt niet eens meer geüpdatet, dus het is al met al een verspilling van geld.
Mijn recensie bijgewerkt: 16/12/2021 De Level Editor is geweldig, je kunt je eigen kaart maken en deze ook publiceren! En ik zou aanraden nieuwe dingen aan het spel toe te voegen en de A.I'S of Bots te verbeteren en ja, er is een bug als je goudmijn of metaalmijn plaatst, het verdwijnt gewoon, repareer het en blijf updates toevoegen Devs! Succes!
Edit: dit spel overtrof mijn verwachtingen. de meeste dingen die mensen eerder wilden, werden toegevoegd. de multiplayer werd speciaal gewaardeerd. bedankt ontwikkelaars. hou het vol. als je extra tijd hebt, probeer dan monsterkampen of verschillende rassen toe te voegen om uit te kiezen, behalve mensen. maak enkele upgrades die de productie- en vechtmogelijkheden zullen verbeteren. Ik denk dat het de game nog beter zal maken. je spel is geweldig. goed werk.
RTS Siege Up! - Medieval War Stratégie bkl
Hou van het spel!
... www.gamemania.nl/nl/games/playstation-4/fighting ... /nl/merchandise/statues/147068_pokemon-mewtwo-light-up-deluxe-statue-25cm-wicked-cool-toys
Het is de LEUKSTE SPEL TER WERELD DOWNLOAD DIS GAME GRATIS
Er zijn een aantal functies die ik graag zou willen toevoegen, vooral als je dubbelklikt op een eenheid, zou het alleen dat type eenheid moeten selecteren in de buurt van de eenheid waarop ik heb geklikt. Niet elke eenheid die in de buurt is van de eenheid waarop ik heb geklikt. Ook is de tweede missie misschien te moeilijk voor spelers die voor het eerst spelen, ik denk dat je de pkayers meer tijd moet geven om eerst vertrouwd te raken. En ja, healing units moeten mogelijk zijn. En ook meer maatwerk, zoals kleuren, en misschien zelfs vlaggen. Al met al zag ik het potentieel in deze game.
Uitstekend spel is er echt dol op, net als pc. het enige probleem is dat ik cheats heb gekocht maar er geen toegang toe heb. Ik heb ook geprobeerd ze opnieuw te kopen, maar er staat dat ik ze al heb maar geen toegang heb.
Hou ervan. Goed uitgebalanceerd en een waardig tijdperk van rijken Mobiel type spel dat alles heeft
Goed, maar wordt een beetje vervelend
Het is een fatsoenlijke game, maar de animaties zijn een beetje traag en vijanden krijgen de MANIER te snel en ik heb het gevoel dat je op een meer gelijk speelveld moet beginnen
Ik vind dat heel leuk spel
Het is te leuk
dit stomme spel zorgde ervoor dat mijn tabblad vastliep en ik het niet kan repareren omdat ik het niet weet, gelukkig heeft mijn vader het me geleerd (druk regelmatig op de uit-knop) dus ik opende de app nog een keer en het gebeurde opnieuw, dus speel dit spel nooit speel dit spel nooit nooit !!!
Ik hou van de mechanica, de graphics en dat is het dan ook. Er zijn echter enkele problemen met de spelbalans. Waarom worstel ik met de laagste moeilijkheidsgraad op bepaalde kaarten? Geen multiplayer is ook een teleurstelling, maar de door de community gemaakte kaarten zijn een leuk extraatje.
Je moet een advertentie bekijken om een level op te slaan en te laden en om een level te herstarten dat extreem belachelijk is
RTS Siege Up! - Medieval War Chiến thuật tilg
Armzalig
RTS Siege Up! - Medieval War სტრატეგია rok
Klassieke en nostalgische RTS-ervaring. Ontzettend goed gemaakt spel!
Wauw, leuk spel, ik probeer mijn basis te bouwen, en zo spectaculair en ik geef hier 65% of drie start, ze hebben ook mijn basis niet gerepareerd, ik heb het gebouwd.
Ten eerste heb ik de cheats gekocht en geen advertenties uit het hoofdmenu. Zonder de cheat-spawns zou de game een verschrikkelijke RTS zijn geweest. Vijanden maken het zeker om voor te sterven. Een ster kwijt. Je kunt je eigen koninkrijksmuren niet bouwen in het spel. Een ster waard. Het is dus waarschijnlijk een leuk gezicht om te zien of je de 2,50 te besteden hebt aan cheats/geen advertenties. Spawn gewoon in zware eenheden waar je ze nodig hebt en BAM, level compleet (je kunt niet op de kaart blijven als de doelstellingen eenmaal zijn bereikt). GLFH-gamers . Gj ontwikkelaar.
Je hebt niet genoeg tijd om je troepen voor te bereiden. Ook al is de moeilijkheidsgraad de gemakkelijke modus.
Eindelijk een offline RTS
Geweldig spel. Het probleem is dat wanneer ik mijn eigen wereld maak, de vijand zo snel aanvalt en dat ik al gevorderd ben, waardoor het al een beetje klein is, het is gewoon oneerlijk
Moet worden verbeterd ... er zou een optie moeten zijn om alle troepen op een bepaald punt te brengen, kon niet alle troepen dekken door te slepen terwijl het podium beweegt terwijl je dit doet
Ghjiy
"Rise and Conflict" is a medieval real-time strategy game launched in Microsoft Store. Set SLG and RTs in one, and at the same time realize the global PC
er zijn een aantal niveaus die niet speelbaar zijn, omdat wanneer je op de gebouwen tikt, deze niet reageert.
APK's · Games · Strategie · RTS Siege Up! - Medieval Warfare Strategy Offline ... score: ☆9/10. icon Game of War - Fire Age ... icon Card Wars Kingdom.
Blijft crashen. Corrigeer dit alstublieft. Ik geniet echt van het spel.
Het is te makkelijk. Na 15 minuten spelen van dit spel in de veteranenmodus kan ik geen probleem 3 bot-koninkrijken steamroll. Tenzij multiplayer is toegevoegd, is het beter om vergelijkbare titels op pc te spelen.
RTS Siege Up! - Medieval War உத்தி hcuy
Heel slecht spel
ဝန်းရံ ခ
Goed spel, maar meestal bleef de aanwijzer hangen en kan ik het spel niet voortzetten (moet opnieuw beginnen). Het gebeurt heel vaak en soms moet ik aan het einde van een level opnieuw beginnen. Soms moet ik meer dan 10 keer spelen omdat het op een willekeurige tijd bleef hangen.
Het spel is goed, maar zou het niet leuker zijn als we beschaving kunnen kiezen, en het zou ook leuk zijn als je schermutselingen kunt toevoegen aan kaarten waar we mijnen kunnen veroveren, muren en verdedigingswerken kunnen bouwen. Het zou ook leuk zijn als je strijdwagens kunt toevoegen en het aantal cavalerie dat we kunnen trainen kan vergroten. Ook als je bunkers kunt toevoegen waar we leraren kunnen hebben, zou het geweldig zijn. Als je dat allemaal kunt toevoegen, zou ik mijn vrienden hebben en ik verander zeker beoordelingen. Al met al een goed spel