Post by rgonoladzocomp on Feb 16, 2022 15:36:42 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Make7! Hexa Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Make7! Hexa Puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder obegränsat med tokens ▞▞▞
▞▞▞ Make7! Hexa Puzzle 2022 version ▞▞▞
För lång reklam, annars helt ok.
Om du gillar en utmaning är det här spelet för dig. Roligt pass time-spel.
Älskar enkelheten
Älskar sådana här spel
Roligt spel som inte kräver för mycket eftertanke.
Lägger till🤔
Jag gillade själva spelet men det är ospelbart. Det är så många annonser. Jag kommer på mig själv att behöva stänga och öppna appen igen efter varje spel eftersom den tredje annonsen inte laddas och det finns inget sätt att hoppa över den
Roligt. Annonser är irriterande.
Coolt spel. Lätt en av mina nuvarande favoriter ☺
Kul!!🤔
Tack för korrigeringen nu har jag inga problem med att annonserna bryter spelet.
Roligt
30 sekunder långa annonser är oacceptabla. Spelet raderat.
Jättebra att kunna spela när man behöver tidsfördrivning.
Riktigt kul också bra för barn. Jag får din hjärna att fungera ibland frustrerande men jag kan verkligen rekommendera det
Chanling rolig och uppmärksam.
Spelet är ok men reklamen hamrar
Älskar denna applikation. Håll sinnet igång och hjälp mycket med siffrorna och hur man kommer till sju utan att vända på siffrorna.
Jag gillar inte dubbelnummerdelen, och det verkar mycket lättare än tidigare
Bra för en lätt utmaning
Installerad på min nya telefon och den tappade alla mina framsteg, så mycket för att spara i molnet. Tack! & avinstallerat
lite kul när man väl har löst det.
bra spel, går tiden
älskar detta spel mycket bra för hjärnan massor av auktion.
Det ÄR beroendeframkallande!!!! Färgerna är så snygga.
Ett anständigt pusselspel billigt genom vidrig användning av annonser.
Bråkar med min volym, jag vill inte att din app tystar min musik, jag klagade, du gjorde ingenting, jag har avinstallerat den.
Flight Pilot Simulator 3D משחק תפקידים pnfg
Jag gör tummen upp
Som den här är det okej
Snabb handling och kvickhet!
Alldeles för enkelt
För mycket reklam som är irriterande.
håller på att frysa. återinstallerar hoppas att det fungerar. jag gillar spelet.
Det var 5 stjärnor som ett spel men eftersom annonsen och hur annonsen tog kontroll gick jag till 1 stjärna kunde jag inte njuta av spelet jag tittade på annonser mer än att spela
Nej till bra 👺👹👹👺👹👹👺👹👺👺👹👹💩💩💩💩💩💩😨😩😬😨😩😬😨💀😬😟😒
Med över 22 000 mynt.. Jag kan inte slänga en tegelsten när jag vill och sedan förlora spelet eftersom jag inte har en tegelsten som är vänd åt rätt håll 🤬 Edit: snälla fixa detta bl🤬🤬dy spel. långt över 21 000 mynt och kan fortfarande inte kasta en bricka när jag vill. Vad är poängen med att ha den där om jag inte kan använda den.
Bra tidsfördriv
Bra spel. får dig att tänka. Bra sätt att fördriva din tid
Det är en begreppsmässigt felaktig klon av sagospel. För mycket är kvar vid en olycka. Och jag kan inte lägga en bit där jag vill i de viktigaste fallen. Utan förklaringar. Avinstallerad.
Spännande och beroendeframkallande
Mycket coolt spel. Jag hade kul. För att spela det här spelet krävs en hjärna. Det här spelet spelade jag ofta men märkte sedan i maj
Det är tum
Mycket roligt spel, måste ha bra minne och ha tålamod! Eller om du inte gör det kommer det att bli en rolig tid!
fantastiskt spel, annonser är lite irriterande
Blocken rörde sig inte efter rotation så jag kunde inte placera dem på brädet. Det hände mer än en gång.