Post by willirusttighca on Feb 17, 2022 19:12:38 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking max - Eten kook spelle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking max - Eten kook spelle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats onbeperkt munten ▞▞▞
▞▞▞ Cooking max - Eten kook spelle 2022 version ▞▞▞
zo avontuurlijk
Het is een goede app maar de kwaliteit is erg slecht
niet slecht, maar moet worden bijgewerkt wanneer het volgende niveau wordt bereikt, het bevriest geen actie. je moet stoppen en het leven verliezen. Het was meerdere keren bevroren. weet de niveaus niet meer
Koken max is een interessant spel. Dit spel is zo goed tijdens het spelen. Het is de beste in andere kookspellen
Kookspellen is een van de basgames. Echt een geweldig en fantastisch spel. Ik was opgewonden om dit spel te downloaden. Super kwaliteit spel met veel functies.
Ik hou echt van dit spel.. Alles is geweldig.. De graphics.. Het is heel gemakkelijk om munten en diamanten te verdienen
Hallo, mijn spel zit vast en om het terug te downloaden, verlies ik al mijn voortgang ... kunnen jullie allemaal alsjeblieft helpen.
Cooking Max:кафе ресторан игра Аркады jknn
Cooking max is een klassiek spel. Ik vind dit spel ook erg leuk omdat het erg interessant is, het heeft goede graphics en controle++
Ik hield van dit spel en ik vond het leuk om het te spelen, tot nadat ik het had bijgewerkt.. het spel laadt niet meer. En het is nu al weken, maar nog niets. Ik ben zo verdrietig omdat ik het nu moet verwijderen
Hallo, ik heb het nog niet gedownload, want terwijl ik ernaar kijk, is het erg verwarrend, zoveel dingen om op een enkel voedsel te doen, omdat ik een paar recensies zie, daar behoorlijk ummm niet goed, dus ik zou het kunnen downloaden als je dit spel bijwerkt sorry voor zeg dit
Geweldig kookspel met coole graphics. De gebruikersinterface van het spel is vriendelijk en je kunt er net zo lang van genieten. Heel fijn spel jongens.
Demolition Derby 2 Balapan tril
Zo saai spel. Ik hou niet van dit spel. Tijdverspilling.
Het koken van zuivel is geweldig. Het is een geweldig spel. Heb een kookgekte spel. Hebben veel dingen gemakkelijk te spelen. Het is een beste kookstadsspel.++
Cooking Max is echt het beste en interessante spel. Het is gemakkelijk om te leren koken met dit geweldige spel. Het is zo'n geweldig en fantastisch spel voor ons.
De game is goed, maar als ik level 100 bereik, denk ik dat de game niet kon functioneren
yyy
Dit spel was vartdo is leuk en het heet kookmatten leuk
Deze game is geweldig, maar het is om te vegen, waarom niet dubbeltikken om dit probleem op te lossen
Heel goed spel
Cooking max is een leuk en interessant spel. Zo'n leuke en fantastische functie in dit spel. Ze zijn leuk en het beste spel van een ander spel. Dit gebruik is heel gemakkelijk te spelen. Ik hou echt van dit spel.
Veel plezier en gaat niet te snel, hoe snel ik ook ga
Het spel stopte continu en crashte. dus moest het verwijderen.
Maganda sya pero minsan ang tagal mapindot kaya binigyan ko lang sya ng 3 star
Cooking Max: koch spiele Arcade gsxa
Toen het op level 136 aankwam toen ik het drankje moest maken, zal het het niet doen en het doet het nog steeds de afgelopen twee dagen
U Twee, veel voegt hard toe, twee komen op niveau nadat je lang hebt gespeeld tot de volgende dag, dan ga je verder
Advertentie na elk niveau, wat behoorlijk irritant is. Slechte graphics. Download deze app niet...
Het gekke spel Cooking Max is een heel slecht en nutteloos speladvies, speel dit spel alsjeblieft niet en installeer dit spel niet
Ik kan niet doorgaan naar het volgende niveau, er moet een bug zijn of zoiets. Dit gebeurde na de update voor Halloween. Gelieve te controleren. Ik vind het spel erg leuk, maar aangezien ik niet verder kan, zal het alleen resulteren in het verwijderen van de app ☹️
Ik leef dit soort kookspel. Eenvoudig en interessant. Devs zijn genours met spel en munten. Eén suggestie: verwijder alsjeblieft de advertenties van 5 seconden van elk gespeeld subniveau. Ik vind het leuk.
Heel leuk
Cooking Max: Cooking Games آرکیڈ xdp
Bagus sekali permainan ini, sangat pas buat ngusir bosen,
Cooking Max: ארקייד ivub
Leuk spel, maar loopt de hele tijd vast. Je moet afsluiten voordat je verder gaat, omdat je andere instructies krijgt en het scherm niet leeg wordt om door te gaan. Up-grade is erg hoog. Langzaam gaan van het ene niveau naar het volgende. Dit zijn de redenen waarom je er ALLEEN een krijgt. Corrigeer deze dan heb je 5 sterren
È divertente, al momento, vorrei fare solo un appunto: il tempo di impiattamento e consegna è troppo lungo.
Leuke game, maar ik heb maar één game aangevraagd, verlaag de MB van de game ☺
Kookspel is zo geweldig. Het heeft veel plezier en geniet ervan. Het is zo'n geweldig spel. Het is heel goed werk.
Zeer slechte toepassing. Deze applicatie heeft veel bugs en is erg traag.
Wil je een volledige beoordeling geven, maar de volgende niveaus downloaden geen tijd en enthousiasme om te spelen?
Nogal wat vertragingen, maar het is al met al een leuk spel