Post by spirisoverin on Feb 20, 2022 12:21:20 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brain Test: Tricky Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brain Test: Tricky Puzzles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder oändliga alla ▞▞▞
▞▞▞ Brain Test: Tricky Puzzles 2022 version ▞▞▞
gör mig mycket smartare men annonserna är för mycket
Lite kul men dessa reklamer. Mer reklam än spel. Suga
Jag älskar det de hemska sakerna är annonser 🙂
Roligt spel!
Annonserna är jobbiga. Herregud kan du fixa detta.
ummm bara en 4-stjärnig ive hade den här appen tidigare och den hade många annonser. men förutom det är det ett bra spel! Förlåt att den är kort.
Gick bra att det inte är så jävla kul som fan .istället för att jag är intresserad av det här med en bra idé.
Jag tycker att det är roligt för att man får tänka❤️❤️👾👾
Jag älskar det här spelet. Det slår sönder analytiskt tänkande på ett kreativt sätt. Presentationen av frågorna och hur de besvaras är mycket intressant eftersom den är interaktiv för användarna. Spelet är också färgglatt.. på ett sätt som alla åldrar kommer att gilla.
Absolut skräp. Det finns tillägg varannan nivå. Skräp. Jag skulle älska det om det inte fanns dumma tillägg varannan nivå. Det är patetiskt.
Alldeles för många reklamfilmer. Jag förstår att det behövs för ett gratisspel att spela men att ha en reklam var tredje lvl är alldeles för irriterande och ofta.
Njaaa
Candy Crush Saga Εύκολα aqxw
Det här spelet är fantastiskt och jag gillar det men problemet är att det har många tillägg
Extrema mängder reklam för andra spel 👎👎👎👎👎
Jag ger det 4 stjärnor eftersom det inte finns fler nivåer efter 384 ....btw bra spel jag någonsin sett😍
Det finns en annons på varje nivå. Du spelar i princip bara spelet 40 % av tiden som du investerar på grund av de långa och frekventa annonserna. Inte ens värt det!
Brain Test: Záludné puzzle Vědomostní luo
Brain Test : casse-têtes Culture générale wkbe
Kul men förstört av annonser; om du inte betalar för att ta bort dem kommer du att spendera mer tid på att titta på annonser än att spela spelet.
Kul Kul Kul
det här spelet är bra men för level63 har jag ett klagomål, avsändaren är siffran tio skriven som tio men svaret kan också vara 010, tack .
Bra spel men det finns alldeles för många ADS! Annonser tar det roliga av att spela det här spelet. Efter varje omgång kommer en annons.
lite tråkigt men det hjälpte mig med min virala insefalit
Spelet "dödar" sig själv med all lång och irriterande reklam...
Coolt spel. lite laggy bara. Jag hoppas att kraschar inte är en vanlig sak.
Brain Test: Tricky Puzzles Тривиа kaxx
BH-app!👍
Ja det är kul och knepigt
Dåligt spel
bra spel för många annonser
Brain Test: Tricky Puzzles Trivia gypx
Jag är smart men annonserna gillar men är ett bra spel för stora hjärnor eller för att bli smart 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Jag kommer inte att ge hata det är inte spelet för mig men det är ditt val att göra en skillnad om du gillar det
Ett bh spel
För många annonser, bra spel. Pusslen är utmanande, trevliga. Men ändå, alldeles för många annonser.
Fler annonser än spel och måste spelas igenom ett sätt innan du hoppar över. Om du vill ha extra tips, titta på några annonser. Men om du är på väg genom att lösa alla pussel, kan annonserna ta lika mycket tid som att spela.
jag lever det här spelet så mycket. det är så svårt ibland men det är fum
Riktigt svårt. Rätt kul. Jag ger det jag bad om.
Alldeles för mycket reklam. Nivån tar omkring 5 sek att slutföra och du får 1 eller fler 30 sek långa reklamfilmer varje nivå 👎
Nja
Gg
Så mycket potential att vara kul, så många annonser dödar det. Ibland rygg mot rygg annonser. När jag kom till nivå 10 hade jag fler annonser än jag hade spelat på nivåer. Vilket slöseri.....