Post by spirisoverin on Feb 20, 2022 12:39:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Agent Action - Spy Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Agent Action - Spy Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ rajoittamaton kultahakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Agent Action - Spy Shooter 2022 version ▞▞▞
Hauska peli ja voi helposti menettää ajantajun pelaamisen aikana.Mutta pelatessani kolmea ensimmäistä tasoa, jonka katsoin lähes 10 mainosta, on mainos lisäaseiden avaamisesta lopussa, mainos, jossa käytetään aiemmin avaamaasi asetta tason alussa, mainoksia tehtävän aikana ja mainoksia sen jälkeen. tehtävää. Mainoksia on enemmän kuin varsinaista peliä.
Rakastan peliä, mutta teidän on tehtävä lisää hahmoja
Rentouttavaa, ei liikaa mainoksia, kohtuullisesti sijoitettu. Rakasta yksinkertaisuutta
Tämä on maailman paras peli
Tarvitsee lisää erilaisia karttoja ja erilaisia miehiä tappaakseen, olen sidottu samoihin kartoihin, minulla oli peli ennen ja nyt käynnistin sen uudelleen ja nyt olen tasolla 100 ja edelleen samat kartat, Päivitys peliisi se on erittäin tylsiä samat kartat uudestaan ja uudestaan, täytyy päivittää..
Hän juoksee hauskasti, mutta olet silti jotenkin siistiä leikkiä
Agent Action - Spy Shooter ஆக்ஷன் gww
Hyvin tehty räiskintäpeli!
Peli on erittäin jännittävä ja on hyvin innostunut, että annat enemmän aseita⚔️.
Todella hauska peli.helppo oppimiskäyrä.toimii parhaiten kynäkynän arvoinen hyvä grafiikka. Stone pidän kolmannen persoonan ammuntapeleistä.
Toistuu jonkin ajan kuluttua. Myös saatavilla olevilla aseilla näyttää olevan korkki. Kun sinulla on pääsy kaikkiin aseisiin, se häviää melko paljon. Myös mainosten toisto on melko yleistä.
Se on todella siistiä ja OK vastaus se ei ole paljon mainoksia ja syyskuu paljon kuin mainokset ovat todella sopivat Pidän todella, jos jos teet mainoksia lyhennettyjen tappaa voisit toimiaalojen yritys
Liian paljon mainoksia
Liikaa mainoksia...se tekee pelaamisesta tylsää...muuten kiva peli..jos vähennät mainoksia, se tulee olemaan 5 tähden peli
Tämä ei ole niin hyvä peli, vaikka olin tasolla, joka oli pomo, hänellä oli sinko, kuolin ensimmäisellä yrittämällä ja sitten yritin uudelleen, mutta se oli vaikeaa päivien jälkeen, kun sain sen vihdoin valmiiksi ja olin erittäin vihainen tästä pelistä ja seuraava ongelma oli, että siellä missä monet lisäykset aloin sitten suuttumaan ja sitten lopulta poistin sen ja latasin Call Of Duty Mobilen, se on paljon parempi kuin tämä peli, jonka jälkeen aloin rakastaa sitä Call Of Duty Mobile oli erittäin mukava ja paljon parempi
Hieno pelisovellus. Ainoa huolenaiheeni on aserajoitus, mutta hieno peli.
Space Legends: Adventure Game Sarguzasht styt
Tämä peli on mahtava ilman mainoksia ja hyvä tehtävä 👌
Tämä on erittäin mielenkiintoinen peli ja rakastan sitä todella paljon. Mutta aina kun avaan laatikon käyttämällä pelissä 500 dollaria, en saa asetta, hankin vain ammuksia tai äänenvaimentimen
Alle 1* (koska ei voi antaa tähtiä), koska sovellus ei enää käynnisty (sulkeutuu jatkuvasti), eikä kehittäjä voi vetää sormea pois $$staan korjatakseen sitä tai edes vastatakseen kysymyksiin...
"Rakas lordi?," Ensimmäisen kerran kun Tony Gibbs aloin pelata tätä peliä "Agent Action?" Minä Tony todella nautin itsestäni pelaamisesta ensimmäisestä päivästä 4 kuukautta sitten ja lisäksi en voi lopettaa pelaamista hetkeksi ollenkaan 😇😷?. Jumala siunatkoon Facebookia.
Peli alkaa latautua ja palaa sitten Playstoren "avoin" -näyttöön. Ei lataudu loppuun.
Se on melko nautinnollinen, yksinkertainen ja hyvin muotoiltu. Vain niin, liikaa lisäyksiä tulee jatkuvasti esiin.
Tämä peli on hyvä ajanvietto minulle. Kirjoitan tätä arvostelua ylitettyään 500. tason. Enimmäkseen silmukka, jolla on sama tasoteemaa, mutta erilainen ase vihollisille. Kehittäjä ei päivitä jatkuvasti, se on todella perseestä. Hyvässä pelissä tulee olla jatkuvat päivitykset, joihin käyttäjän ei pitäisi koskaan kyllästyä. Jokaisen tason saavuttamisen jälkeen saamme bonuksen, kuten aseen tai luoteja. Koska saavutin 500., olen saanut samat luodit, kun hyväksyn sen, että luotien kokonaismäärä ei laske.
Rakastin tätä peliä, aloin vihata, koska säästin koko rahani pelissä ostaakseni pelin viimeisen agentin ja sain hänet ja luulin, että se on agentti jolla on voimakas ase, mutta ase oli kaikkien aikojen huonoin ase. aseen nimi oli valoase, se on pahin ase ja pahin osa peliä 😑
Hyvä peli, mutta mainosten poistamisvaihtoehto ei toimi. Maksoin 2,99 dollaria mainosten poistamisesta, ja mainoksia on edelleen. Minun on silti katsottava mainoksia saadakseni terveyttä, panssaria ja aseita peliin. Kun maksan mainosten poistamisesta, en odota mainoksia.
Pidän pelistä, ja sitä on erittäin hauska pelata. Ainoa valitukseni on, että mainoksia on aivan liikaa, kun yrität pelata. Noin 30 sekunnin välein ilmestyy mainos, joka on saanut minut hulluksi. Kuten 75 % pelistä on käännetty mainosten katseluun, joten jos pienennät määrää noin 50 %, pelaaisin edelleen,
Hyvä peli, mutta en voinut pelata liikaa kaikilla noilla mainoksilla
Peli on kunnossa, mutta kehittäjät saivat sen näyttämään paremmalta kuin se todellisuudessa on. Heidän pitäisi näyttää pelin kulkua, jotta se todella näyttää ihmisille, miltä se on, eikä kuvia, jotka saavat pelistä näyttämään mahtavalta. Kaiken kaikkiaan se on mielestäni keskinkertainen
Se on mainos 20 sekunnin välein, ja se ei anna sinun ohittaa niitä nopeasti, se on yksinkertainen peli, jonka mainokset tekevät siitä sen arvottoman.
Se on mukava peli, mutta... en pidä tavasta, jolla "osta agentteja" ilmestyy jokaisen tason pelattuani...se saa minut napauttamaan väärää agenttia...olen pitänyt rahaa ostaakseni joku agentti Kunain kanssa... ja sitten ostin jonkun muun... Muuta kuin se...ei valittamista...
Mahtava. Mutta se voisi tehdä ilman, että mainokset ilmestyvät kesken pelin
Kaikki on hyvää paitsi, ei ole mahdollisuutta valita aseita, joista meidän on valittava rajoitettu määrä aseita. 2. Sankaritason nousu, mutta ei voimia. Jokaisella sankarilla on oltava joitain erityisiä hahmoja paitsi mekkoja. 3. Sinun on kytkettävä tietosi pois päältä, jos et mainosta pelaamisen aikana.
Pakko katsoa mainos mainoksen perään. Peli on kunnossa ja ymmärrän, että he haluavat ansaita dollaria, mutta se on naurettavaa. Poistettu.
30 sekunnin mainos, 12 sekunnin välein. En vitsaile, ugh. Sen törkeää. Kumma.
Mainokset ovat hellittämättömiä tässä on mainos, joka puolella on mainos heidän omansa mainos enemmän mainoksia kuin varsinainen peli. Saatan pelata sitä vielä päivän, mutta varmasti poistan sen
Taktinen ja helppo hallita. Tällaisia pelejä tarvitaan lisää Google Playssa.
Kaksi tähteä, koska aina kun napsautat mainospainiketta saadaksesi virran, yleensä mitään ei tapahdu. Ilmeisesti mainostulot eivät vielä riitä tälle pelille.
Ensin kun latasin sen, se oli hyvä peli, mutta pelattuani monta tasoa pomot tulevat jälleen samoilla vempaimilla ja aseilla, eikä mitään uutta tulevilla tasoilla se on vähän väsyttävää. Pelissä on vain muutama areena ja pomo, ja ne tulevat eri versioissa tasot toistuvasti .muutos on vain se, että avaamme muutokseni .sitten myös 75-80 tason jälkeen aseet luodit muuttuvat jatkuvasti.Ei mitään uutta tule uusille tasoille, se on kuin pelaa samaa asiaa uudestaan ja uudestaan. Ei haasteita pelissä.... ...
Paras
Rakastan grafiikkaa, hahmoja, soundplayta ja koko peliä itse... Mutta on aivan liikaa mainoksia, jotka rajoittavat tämän pelin hauskuutta. Ymmärrän, että mainokset ovat välttämättömiä rahoitukselle, mutta jokaisen tehtävän välissä tulevat mainokset ovat niin ärsyttäviä... Toivottavasti voit ymmärtää tämän ja tehdä asialle jotain...
Mainoksia 30 sekunnin välein. Ei seksikästä vakooja taustamusiikkia. Grafiikka on kuitenkin aika siistiä. Asennus poistetaan todennäköisesti 10 minuutissa.
Toinen peli, joka ei voi auttaa itseään, ja täytyy laittaa mainos kymmenen sekunnin pelaamisen jälkeen. Älä vaivaudu lataamaan
Erittäin hauska. Liian monta mainosta liian usein. Hate the guns of glory double add.
Uudessa versiossa on monia uusia haasteita ja aseita..mutta siinä on ongelma...agenttia ei ammuttu viholliseen kunnolla vesivaiheessa..2- tai 3-vaiheessa...kohdistan vihollisen mutta agenttini ampuu ilmaan.. plz korjaa tämä plm..