Post by tilognaposu on Feb 23, 2022 1:31:52 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ökar resurserna ▞▞▞
▞▞▞ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter 2022 version ▞▞▞
Grymt spel
Bra skjuta upp, bra grafik, bra kontroller. Stort plus för att vi kan bli av med alla annonser för en blygsam avgift! Önskar att fler utvecklare gjorde det.
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Arkada tpm
efter timmars letande efter ett spel som jag kommer in i. detta skulle vara den som fick mig att bli beroende av den mest knotiga grafiken och lätt att använda även för en stenare som jag hahaha \,,/\,,/
Jag avslutade det här spelet för 3 veckor sedan. Bra men inte fler scener, bara 22 huvudscener och några stödscener. Jag spelade det här spelet bara 1 månad och klarade alla stadier. 3 stjärnigt betyg.
Definitivt en stark 3. Har allt på ett ögonkast, massor av alternativ och uppgraderingar. Har bara en avslappnad känsla för något som det krävs lite seriös slipning för att uppgradera din lugg
Än så länge gillar jag det
Nivåerna är så omöjliga, speciellt ubåtsvapen på ubåtsnivå är så många och så starka kulor finns överallt
Bra spel..... förutom att de slutade uppdatera det för ett par månader sedan. Inga nya nivåer, uppdrag etc.
Jag älskar det här spelet och grafiken är enastående
Spelet är välbyggt, men börjar bli tråkigt efter de första 10 nivåerna. Totalt 4 stjärnor, 1 rabatt för annonser.
Cgc
Oj, den sista chefen är den jävla roboten jag försökte besegra honom men han är omöjlig
Bra spel, om du älskar att bara spränga saker. Jag önskar att du kunde utöka planen mer.
"How DARE you shoot at our planes when they drop bombs on you! ... Tyskland finns inte efter WW2 var liten % tyskar kvar, sedan efter Sovjet kollaps
Snälla ge mig pengarna jag köpte...
Grafiken ser verklig ut. Trevlig uppgraderingsversion av 1942 års skjutspel. Spelet kunde ha varit lite bättre. Men det är en trevlig pjäs.
Jag fullkomligt älskar det här spelet. Grafiken är fantastisk och försöker fortfarande lära sig uppgradering. Önskar att det fanns ett sätt att tjäna mer mynt och extra göt.
Mycket trevlig bild, ljudet inte så bra. Jag behöver höra kulorna träffas, planerna kraschar och byggnaderna faller sönder.
Jag har inte spelat länge men jag tycker att grafiken är väldigt bra. och det är inte så lätt som det ser ut men det är min åsikt.
Hemsk Jr
fantastiskt spel! Det enda problemet är att det inte rensar slutförda utmaningar längre. fungerade utmärkt i flera år. Jaja. bra grafik!
det här är ett av de fulaste spelen i världen och jag tror inte att det här spelets grafikkontroller är sämsta än någonsin😒
det är ett coolt spel bra spel den enda anledningen till att jag inte har gett 5 är för. efter vissa nivåer och gjort uppgifterna samlar du bara poäng och ingenstans att använda poängen när nivåerna är klara.
Det här är inget krigsspel! Detta är en konst! De så många åren, jag har haft det, kan säga att det var coolt och är coolt! Fantastisk grafik och VFX! Fantastisk musik och ljudeffekter!
Planet är för svagt.
stor tidsmördare
Bästa spelet jag någonsin haft älskar er för att ni har gjort detta till det bästa barndomsspelet jag någonsin spelat och lägg också till så att vi kan byta konton jag har ett konto som jag har allt så jag kommer verkligen att gilla det om du lägger till det
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Pelihalli dgis
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Arked rzv
We will update this app over a maximum period of 2 weeks, for now, adding new presets and wallpapers. ... AirAttack 2 WW2 Airplanes Shooter MOD APK pengar.
det är så illa
Bra spel. Gratis att spela, rimligt antal annonser (du behöver bara titta på annonser om du väljer det för att dubbla belöningen för att vinna), bra grafik. Det blev lite för svårt för mig på nivå 16-- behöver mer kraftfulla plan för att tävla
Var är mitt spel? Jag betalade för den första och nu är den borta. Hur kan du ta bort något JAG BETALAT FÖR?? MOD... Snälla svara och förklara detta?
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Arkadne igre kmb
Nive och härligt spel 1 av mina bästa och även bra grafik. Men jag har ett problem jag når 22 nivåer och dess stopnon 22 nivå. Har du några andra nivåer eller dess finish?
Den bästa shoot'em up för Android -surfplattor och iPad (2017)
snälla uppdatera det här spelet.. Behöver ett nytt plan, nya KARTOR... Jag ger 4 stjärnor för att vi alla behöver NY UPPDATERING.. Jag hoppas det.. TQ
Det suger
Rise of the Kings Strategiya kbrt
... fuska.se/spel/super-puzzle-fighter-ii-turbo-hd-remix/forum ... fuska.se/spel/a-space-shooter-for-two-bucks/forum
inte dåligt.men du bör lägga till andra tankar, såsom fiendens liv
Klassisk
Imponerande grafisk prestation. Men spelet är för lätt för att kännas givande.
? mycket bra spel önskar det fanns fler uppdrag
Annonser stör spelflödet.
Avinstallerad
Spelets odjur
Den fortsätter att ladda, ladda och startar inte spelet
Fantastisk grafik men varje gång 1 dag senare 2 missons till men riktigt bra spel Svårighetsgrad =Mediumhårt .om du gillar högklassiga spel med hög grafik, ladda ner det fungerar till och med i 1gb Ram.Jag har 3 gb ram btw