Post by tilognaposu on Feb 23, 2022 1:41:02 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Car Parking Multiplayer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Car Parking Multiplayer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ rajoittamaton kestävyyshakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Car Parking Multiplayer 2022 version ▞▞▞
Minulla oli autotallissani vanhassa puhelimessani autoja. Vaihdettuani puhelimeni, kirjauduin takaisin tililleni ja huomasin, että autoni ovat poissa. rahani ovat edelleen tallessa, mutta autoni eivät ole enää siellä. onko mitään keinoja saada autoni takaisin vai pitääkö minun tehdä töitä saadakseni ne takaisin? annan 5 tähteä, jos saisin autoni takaisin, koska pelin muut osat ovat mahtavia!
Grafiikka on erinomaista, mutta itse peli on aloittava
Car parking Multiplayer - Etusivu | Facebook
Pidän todella pelistä kiva auto hieno ohjaus hieno grafiikka ja kiva peli Tämä kohta puuttuu tästä pelistä 1) emme voi avata kattoluukkua emmekä voi avata avoautoa, emmekö voi sulkea kattoa 2) lisää sähköauto esimerkki Tesla malli 3, malli S , malli x malli Y Ja Tesla superauto LISÄÄ NE 🙂🙂🙂 "muokkaa pitkän kuukauden kuluttua"= postasin tämän kauan sitten, etkä vastaa siihen. Et välitä asiakkaastasi, siksi annan 1 tähden ☹️☹️. peli kokonaisuudessaan hyvä
Freak peli, tuhlaa jo aikaani saadakseni lisää rahaa 2 ravintolan ostamiseen, ja nyt minulla on edelleen yksi ja toinen on poissa (en tiedä minne). 200k pelirahani mennyt.Viimeistele jo kaikki tasoiset parkkipaikat 82 kaikilla tarkistuslistoilla, kun kirjaudun uudelleen sisään (kirjaudu ulos bfr pelataksesi ystäväni acc:ta) 3 puuttuu (poista tarkistuslista) sama toisella ystäväni acc. Olen jo tallentanut kaiken edistymisen sähköpostiini, myös ystäväni, nyt olen poissa Todella väsynyt tasoittamiseen ja hankkimaan rahaa 2 ravintolan ostamiseen Joten mikä sähköposti toimii?
Se on erittäin hyvä peli, mutta haluan tesla model 3 custom bobyn 😁😁😁😁😁
Miksi tämä peli on niin myöhässä? Tarkoitan loistavaa konseptia btw. Pidän pelistä kovasti, ainoa ongelmani on viive. Kun kaikki pelaajat kokoontuvat yhteen tai ajautuvat samaan aikaan. Päivitän arvioni, kun ongelma on poissa. Kiitos
Glen burnie post office number, I-clickr powerpoint remote for ipad ipa, ... Apcoa london wall car park, Pink bull riding chaps, Cortometraje nada que
Voiteko uudelleen päivityksessä että autot voi työntaa mustaa savua pakoputkista
Tämä peli, ei... Se ei ole sitä. Joka kerta kun yritän mennä aloitusnäytölle, se on niin myöhässä, että minun on nollattava puhelimeni 😒
Screenshot of next update. Car Parking Multiplayer ...
Tämä peli on mahtava, mutta kun käytät vähän dataa, se viivästyy
Peli on realistinen, mutta ajaminen on niin epäloogista, että liukuin sillalta alas kuorma-autolla? Jarrujen käytön aikana? En usko, että niin tapahtuisi
Solar Squad: Space Attack Arcade nycy
Päivitin tämän pelin tänään ja pidän uudesta päivityksestä, mutta annoin 4 tähteä, koska joka kerta kun päivitän tämän pelin, se saa Fps-viipeeni ja sinun on ostettava tullaksesi poliisiksi ja ostin sen ja ajattelin, että jokainen auto voisi tehdä sen poliisi, mutta sinun täytyy ostaa se uudelleen, se on vähän perseestä ja ajattelin, että kun poistat sen ja lataat sen uudelleen, se säästää ostamani autot (yli miljoona), mutta se ei pelastanut sitä. Se on melko epäreilua, koska hieroin koko päivän saadakseni auton. Toivottavasti voit korjata tämän 😁
Car Parking Multiplayer Симуляторы dalk
Rakastan uutta päivitettyä auton ääntä. Olisin antanut 5 tähteä, mutta uuden päivityksen jälkeen sovellus toimii hitaasti.
On ongelma, jossa tilini on työnnetty vain häiriöttömään palvelimeen... Olen ollut jatkuvasti samassa huoneessa samojen 15 ihmisen kanssa ja aktiivisia pelaajia on vain noin 1500... Kun taas varmistin sen luomalla uuden tilin ja minä näki aktiivisia pelaajia lähes 5000+. AUTTAA MINUA, koska kaikki 1695 hv:n autoni ovat siellä enkä saa yhteyttä muihin ystäviini leikkimään yhdessä... Edit: Tarkistin ja myin sen, se EI OLE HAKKOITETTU AUTO... Silti se työnsi minut mustalle listalle.
The Sims FreePlay. ELECTRONIC ARTS ... Driving Car parking: Car games. The Knights Pvt Ltd ... Car Parking Multiplayer. olzhass. 4.8.4.9. Sculpt people.
Tämä uusi päivitys 4.8.6.2 oli huonoin autoääni koskaan...se on niin ärsyttävää...se hyvä joissakin autoissa, kuten bmw n merc, mutta ei kaikki autot kelpaa sen kanssa...auton ääni ennen tätä päivitystä paljon parempi kuin nyt...teema myös parempi ennen päivitystä...uusi kartta kiva autopesun kanssa...toivottavasti paranet
Rakastan tätä peliä, mutta pelaan verkossa puhelimeni jumittuu, en voi ajaa, plss korjaa tämä roikkuu puhelimeni pystyy käsittelemään MB:tä. Mutta mietin miksi odotan korjausta!!!!
Peli on hyvä. Sen melkein täydellinen. Tarvitsee vain vähän parannusta. Lisää hahmojen vuorovaikutusta. Esimerkiksi poliiseilla. Pyydä rikkojat pidättämään ja vangitsemaan, lisäämään ensihoitajat, kuten silloin, kun olet joutunut onnettomuuteen tai osunut johonkin. Tee myös hahmosta loukkaantunut. Mutta peli on todella hieno.
Peli Kaksi temppu-kilpailijaa verkossa. Pelata ilmaiseksi
Rehellisesti sanottuna noloin peli koskaan. Pelasin joka päivä kontrollia, grafiikka on hyvä, mutta karttaongelma lentokentän sijainnissa. Ja pelatun 10 minuutin jälkeen siitä alkaa puuttua niin paljon. Joten jos et ratkaise tätä, poistan tämän pelin. Älä koskaan lataa sitä tai koskaan suosittele ketään lataamaan sitä
Car Parking Multiplayer Simulacijske igre htl
Edellisen päivityksen jälkeen peli on vain todella likainen, uusia bugeja ja virheitä ja outoja asioita tapahtuu, autot hyppäävät ylös ja alas, vaikka se ei liiku, autot pyörivät, vaikka omistaja ei pyöritä sitä (testasin tätä omalla veli) ja paljon muuta. Tärkein asia, jonka haluan muuttuvan, ovat kauheat moottorin äänet, niin toistuvia ja tylsiä ollakseni täysin rehellisiä, yhtä ääntä käytetään uudelleen kuten useimpiin autoihin ja se on erittäin pettymys
Kilpa-ajo - 圓通速遞香港電話
Hyvä/paras auto peli
Harkitse uudelleen vaihtoehtoa, jossa voimme testata automme aikaa 402 metrillä, 1600 metrillä ja 3 km:llä, se auttaisi suuresti kaikkia pelaajia, jotka rakastivat viritysautoja
On erittäin hyvä peli. Rakastan sitä.Yksi pyyntö, sinun pitäisi ainakin saada meidät ostamaan jet, laittamaan jet myyntiin ja laajentamaan taloa. Siinä kaikki.
Kaasu loppuu liian nopeasti.
Rakastan tätä peliä mielettömästi, mutta siinä on yksi ongelma (siksi annan sille 4 tähteä), ongelma on se, että autojen ristikot ovat vain tukossa. Joten lisää ruudukko Bugattiin ja muihin autoihin, joissa on vain peitetty ristikko, ja pls lisää divo ja poista Veyron pls. Jos teet niin, annan sille 5 tähteä, oh ja poista paikka, jossa logon pitäisi olla, ja muuta se vain tavalliseksi auton osaksi (se näyttää rumalta). Tee se ennen vuoden päättymistä, jotta voin antaa sille 5 tähteä
Tämä peli on erittäin hyvä, mutta ongelmana on nyt, kun pelaan sitä yli 5 minuuttia, se voi jäätyä, en tiedä miksi?
Huono
rFactor is a realistic easily extendable racing simulation from Image Space ... in vehicle and race customization, great graphics, outstanding multiplayer,
Erittäin vaikea saada kultakolikoita ilmaiseksi pelissä voisi tehdä enemmän autoja ja modeja sekä viritys- ja renkaita
Car Parking Multiplayer Simulation fmwi